Thursday, December 31, 2009

Goodbye 2009..

Pejam celik,pejam celik dah nak berakhir rupanya tahun 2009 ni..Bermacam kenangan, manis,pahit semua dah aku rasai tahun 2009 ni..Esok dah bermula tahun baru,2010..So,ni merupakan post terakhir aku utk tahun 2009 ni..hehehe

Kalau nak ikutkan, banyak pahit drpd yg manis yg aku alami tahun ni and rasanya tak perlu nak ungkit lagi apa peristiwa tu coz rasanya dah banyak akli aku mention dlm blog ni hehe..Takpela, let bygones be bygones..Aku dah berazam nak ubah segala2nya dalam hidup aku utk 2010 ni...But,actually 2009 ni banyak jgk perkara2 yg baik berlaku dlm hidup aku mcm dpt jugak aku menjadi pelajar uitm huhu..UITM DI HATIKU..Kah kah..semangat btul hehe

Untuk tahun 2010 ni,aku ada beberapa azam utk dicapai beserta azam2 tahun 2009 yg tak tercapai lagi.Aku rasa tak perlu nak mention apa azam2 aku tu coz kalau bagitahu berjela2 pun tapi in the end,tak dpt capai jgk tak guna jgk kan?

So,di kesempatan ini saya ingin memohon maaf kepada semua insan ( ceh poyo sungguh ayat) yg pernah saya sakiti atau pernah tersinggung sepanjang tahun ini..Saya juga berterima kasih kpd mereka2 yg selama ni telah banyak membantu saya..

Akhir kata, SELAMAT TAHUN BARU..HAPPY NEW YEAR kepada semua...

GOOD BYE 2009............

No comments: