Friday, December 11, 2009

Alhamdulillah.......

Semalam adalah hari yg paling ditunggu2 oleh semua warga Uitm kerana semalam merupakan hari di mana result final exam diumumkan...Perasaan aku ketika itu berdebar2 kerana bimbang akan keputusan yg bakal diterima..Mestilah risau, kalau dpt pointer bwh drpd 3.oo, jawabnya ke cawangan lah next sem hehe

TETAPI............

Hehe saje je buat suspens.. ALHAMDULILLAH... aku lulus dan terselamat daripada ditendang ke cawangan dan ini bermakna aku masih lagi bergelar FAST TRACKER for the next sem..hehe


Here's my result :

AIS 130 : A+
BEL 120 : A
CTU 101 : A
ECO 162 : A
FAR 100 : A+
MAT 126 : A+
MGT 153 : A
KESATRIA : B+
My overall grade is 3.97..ALHAMDULILLAH eventhough I wasn't expected to get banyak tu..Sipi nak 4 flat but as I expected, kesatria mesti kantoi sikit and I was right..hehe..Apepun aku bersyukur dgn result ni..It was totally unexpected except for kesat la hehe dah mmg agak dah mesti tak dpt A coz aku tak ganti pun yg aku MC dulu hehe.. Tapi aku tak sangka yg aku bley dpt A+ utk Ais hehe mcm tak caye jew bila tgk padahal mmg tak expect langsung bley dpt A.. And as for the rest subject, alhamdulillah..And syukur jgk coz aku dpt dean's list hehe alhamdulillah..
Di sini saya ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan jutaan terima kasih kpd semua lecterur2 yg telah mengajar saya spnjg semester yg lalu kerana tanpa berkat dan bantuan kalian,tak mungkin saya berjaya memperoleh keputusan seperti ini... Thanx to Pn Salina, Miss Raihan, Ustazah Rasidah, Miss Leyla, Pn Ilmiah, Sir Kamaruzaman, Sir Hafiz and last but not least... Cikgu Mat.. ( half hearted je ni hehe ).. And terima kasih jgk pada kawan2 semua yg banyak membantu.. Tahniah juga pada rakan2 yg dpt 4 flat, sipi2 mcm saya atau pun dean's list..Tahniah..pada yg tak dpt, jgn berduka, usaha lagi next sem..CHAIYOK CHAIYOK...

No comments: