Thursday, August 06, 2009

Finally.....

Yea yea, Yea yea.. Masya Allah,macam kanak2 ribena aku ni hehe sebenarnya da reason why i was acting like that is because FINALLY.. masalah registration course aku dah settle..YAHOO..


Actually,since before the closing date of registration course lagi aku dah berdepan dgn masalah ni..aku sorg je yg tersesat..hehe orang lain semua kat kampus B3,Uitm Seksyen 17 tapi aku kat kampus B, Uitm Shah Alam..even though aku dah report kat Pn Ilmiah but until the closing date, aku still lagi ditempatkan kat situ..Last2 Pn Ilmiah kate aku kena tunggu validation course punya tarikh untuk check balik whether da situation has been changed or still da same..Dah la org lain semua da print out slip registration tu,aku je yg tak boleh print out selagi problem aku ni tak settle,kata pn Ilmiah hehe

after berhari2 cuba utk memboloskan diri ke student portal yg macam **** (sorry 4 da toot word but it's a truth ok? mmg student portal tu menyakitkan hati ) , aku akhirnya dapat jugak check status aku.. and THANK GOD my problem has settled..huhu lega hati aku..aritu da start pikir da kalau tak berubah2 jgk status tu,silap2 aku kena amik exam kat tempat lain la agaknya hehe

Ok la..itu je yg nak cerita..da ngantok gila ni..besok dah la kelas AIS pagi2.. adios..

No comments: